چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه اغلب درجه حرارت
نوشته شده توسط : rshaole

چرا بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه اغلب درجه حرارتو درجه حرارت سرد یک پدیده شایع در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه است، اما عود عوامل مشترک کلیه کنترل بد ممکن است این وضعیت را تشدید، در مرحله اول، درجه حرارت می تواند به افزایش پروتئین در ادرار، افزایش فشار ناشی از کلیه می شود، و سپس تب وجود دارد را تحت تاثیر قرار استفاده از مواد مخدر، و در نتیجه تک به تک از این بیماری است. بنابراین، در زندگی روزمره در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید چگونه برای حل این پدیده؟
 
باعث دما:
 
با توجه به از دست دادن مقدار زیادی از پروتئین و فیبر از محدودیت های سخت در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه اغلب هیپوآلبومینمی باشد که سیستم ایمنی بدن بیمار را کاهش می دهد، بنابراین بیماران به خصوص ابتلا به عفونت ها، از جمله عفونت های تنفسی فوقانی، عفونت های پوستی، عفونت های روده، دستگاه ادراری، و غیره. زمانی که سیستم ایمنی بدن را در مبارزه با این عفونت، بیمار خواهد تب داشته باشد.
 
روش:
 
1، باید سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد: برای اطمینان از تغذیه مناسب، ورزش مناسب روش اولیه است. برای بیماران در تب با درجه پایین، بهتر است به دارو برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها نیست. اگر شما واقعا نمی تواند بایستد برای دیدن یک دکتر، به درمان مناسب به دارو بیمار. کلید درمان است.
 
2 تعطیلات: استراحت در بستر هنگام بروز علائم مشهود است، نشانه ها آشکار نیست، بلکه برای جلوگیری از کار فیزیکی؛ ادم، فشار خون بالا باید به وضوح یک رژیم غذایی کم نمک باشد.
 
3، ضد عفونت: برای پیشگیری و درمان عفونت، حذف ضایعات آلوده، توجه به رژیم غذایی، انجام باقی مانده، کنار جاده ای چیز غیر بهداشتی خوردن، توجه به گرم سرد، برای اطمینان از پوست تمیز و لباس اغلب بشویید.
 
4، بهبودی لازم است به توجه به استراحت برای جلوگیری از خستگی. جلوگیری از جیب عفونت. اجتناب از استفاده از مواد مخدر آسیب کلیه ها.
 
به طور کلی، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به علت تب نهادی، به نوبه خود، تب آسیب کلیوی. بنابراین، پیشگیری و درمان به موقع ضروری است.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه,درجه حرارت ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: